We hebben de accountfuncties voor onze zakelijke klanten bijgewerkt en verbeterd! Nieuwe en bestaande klanten hebben een nieuw account nodig.
Bloemen en planten geven ons een geluksgevoel. We omringen ons graag met bloemen of planten, ook op kantoor of op onze thuiswerkplek. Maar ook bij een receptie, in vergaderruimte, in het bedrijfsrestaurant of lunchroom, en zeker ook in die agile stand-up ruimte waar je met elkaar de status van projecten bespreekt. Mensen houden van bloemen en bloemen houden van mensen is een welbekende uitspraak. Een geslaagde eerste indruk, extra zuurstof voor de hersenen, meer creativiteit, minder stress én een glimlach. Tevreden en gemotiveerde medewerkers, dat is waar bloemen en planten aan bijdragen.
✔ Jouw bedrijfslogo in beeld
✔ Geen opstartkosten of maandelijkse extra kosten
✔ Geen verplichte afname
✔ Bestellen op factuur
✔ Prijzen excl. btw
✔ Aangepast (eigen) assortiment
✔ Handige kalenderfunctie voor alle belangrijke geefmomenten
✔ Handig formulier om in 1x meerdere collega’s of klanten te verrassen
✔ Inzicht in de bestelhistorie per besteller en afdeling
✔ Een inkoopvoordeel op de tailspend
✔ Facturatie specificaties voor gemakkelijke verwerking naar de juiste kostenplaats en afdeling
✔ Verzamelfactuur of factuur per bestelling met doorlooptijd naar keuze
✔ Standaard 30 dagen betaaltermijn
✔ Mogelijkheid tot werken met een kortingscode voor de medewerkers
✔ 6 dagen per week klantenservice voor speciale wensen en eisen
✔ Voor planten krijg je een track & trace code en blijf je automatisch op de hoogte
✔ Afhankelijk van het gekozen product Same Day Delivery als je doordeweeks vóór 14.00 uur en op zaterdag vóór 12.00 uur bestelt
✔ Eén overzichtelijke maandelijkse verzamelfactuur voor 3500 verschillende bloemenleveranciers
✔ Tijdbesparing want géén losse declaraties of bonnetjes meer, dus geen gedoe voor de financiële administratie
Contacteer ons en wij realiseren jouw eigen bestelomgeving binnen een week!
Een cadeau als uiting van een emotie en medeleven zegt meer dan duizend woorden. Een zakelijke attentie is een prachtige manier om je emotie te tonen. Denk aan een nieuwe collega, een nieuwe klant, beterschap wensen of iemand met een mooie prestatie feliciteren.
Het is een belangrijk onderdeel voor elk bedrijf in het attentiebeleid, voor zowel eigen medewerkers als externe zakenrelaties.
Een prachtig boeket namens je bedrijf is een betrouwbare en gemakkelijke manier om je waardering te uiten richting medewerkers, vrijwilligers en zakenrelaties.
Feestelijke momenten
Verras jouw medewerkers, vrijwilligers, verzorgers, klanten, gasten of zakenpartners met een zakelijk cadeau op de belangrijke geefmomenten.
Een nieuwe collega, een andere baan of met pensioen
Geef een boeket of een mooie plant aan iemand die veel betekent voor je bedrijf.
Bloemen op kantoor
De receptie geeft een eerste indruk van jouw bedrijf. Een prachtig boeket in de kleuren van je bedrijf helpt bij die belangrijke eerste indruk. Je krijgt maar één kans voor die eerste indruk. Zorg dat deze perfect is. Onze klantenservice staat zes dagen per week met raad en daad paraat.
Wij bieden jou een eigen webshop voor die zakelijke attenties, geheel in kleur en stijl van je bedrijf. Dit doen we in overleg en naar jouw wensen.
Het assortiment op deze bestelomgeving is dynamisch. Bloemen en planten zijn dagverse producten en seizoensafhankelijk beschikbaar. Het assortiment wordt regelmatig aangepast op jouw eigen bestelomgeving en correspondeert met de Euroflorist website. Alle boeketten worden dagelijks met de hand samengesteld en bezorgd in samenwerking met de vakbloemist die zijn aangesloten bij Euroflorist bij jou in de buurt.
Je bestellingen worden via een beveiligde verbinding volgens de geldende GDPR standaard in ons ordersysteem verwerkt.
Contacteer ons via (+32) 1 553 10 39 of [email protected]